Sunday, September 12, 2010

わたしのまいにち

わたしの せいかつはぜんぜんねません。

まいあさ、わたしはごぜんはじはんどろにおきます。いつもシャワーをあびます。つき、あさごはんをたべます。たいてい、あさごはんはちいさいです。くじはんに、わたしはにほんごのじゅぎょうにいきます。まいにちこんクラスはしゅくだいあります。

まいひる、うちにかえります。(ドールムのペイングボールンはうちです。)つぎのクラスのほんをはいります。げつようびとすいようびときにょうびにわたしのひるのクラスはヂージーゼースとカールキュリスです。クラスはかようびともくようびにテニースとてつがくとラーシャのぶんがくです。サースダーニンハールでほんをべんきょうしますとひるごはんをたべます。

ごごごじごに、わたしのばんをはじめます。ばんごはんをたべます。がくのほんをよみます。たいでい、わたしはじゅうにじにねます。ときどき、わたしはしごとあります。レージェンスのサーウドテークです。ごぜんいちじにねます。


This is a lot longer than I intended, but I had a lot of fun playing with sentence structure, so I couldn't stop until it was finished. :) Hope you enjoy going through some of it, if at all.

ありがとございますね!

Fiora

9 comments:

  1. wow you put a whole lot work into that one. Hopefully oneday I will be able to understand all of it haha... How was legends? I would have gone if I didn't have band in the morning. じゃあまた。

    ReplyDelete
  2. Legends was fun, even though I was there for my job instead of just for the atmosphere. I did the light show!! :) Band? Do you mean marching band? What instrument do you play? おんがくはきれいですね。

    ReplyDelete
  3. Fioraさん、it is great that you put such long paragraphs! すごいですよ!

    ReplyDelete
  4. you must have a lot of passion for Japanese because I could not come up with 1/10 of what you wrote. Obligatory question: どこてたべますか?

    ReplyDelete
  5. Phew! You certainly put in the effort! まいあさもごぜんはちじにおきます。Earlyはです。haha

    ReplyDelete
  6. ヂージーゼースは何でクラスですか?
    Also, how'd you land a job doing the light show at legends? 本当すごいですね。

    ReplyDelete
  7. てにーすをしますか?ぼくもテニースをします。

    ReplyDelete
  8. Wow the light show seems like a pretty interesting job. I of course should get a job myself..

    ReplyDelete